tirsdag 14. desember 2010

WoW and Work

Jeg vet at jeg er waaaaay late med dette her, men pc'en min har ikke gjort annet enn å derpe de siste ukene. Planen var å laste opp en video, men movie maker bare... herper til filen når jeg prøver å publisere den. Vet noen om et annet gratis filmredigeringsprogram som fungerer bra? Skulle gjerne hatt sjansen til å redigere subtitles også :O

Anygays, JEG BLE FERDIG MED KOSTYMET I TIDE! Hvis jeg regner sammen dagene jeg brukte på dette, så har jeg ikke brukt mer enn en uke. EN UKE MANN! *dies*
Littegrann stolt av meg selv nå ass, omg! Det er fortsatt detaljer og drit som mangler, men jeg bare... couldn't be bothered. Jeg tar det en annen gang! Her er noen bilder (selvom de fleste ligger på face allerede XD)!

Takk til Årolilja for at hun gadd være fotograf for oss! :D Det eneste som er litt hemmis er at lyset på Elkjøp forvrenger fargene på kostymet så det ser lyselilla ut istedenfor mørkelilla :/


Murloc-pet'en min, Grethe <3


Mwwrgl mrrlgwwm!


Oh hai epic fighto scene.


Neida, Murlocen min er så snill atte.


NOT! JEG HAR DIN FISK BIATCH!


Olololololol XD


Til alle folk som bare "hurrrr... du bruker det bare som en unnskyldning for å gå rundt med bikini i offentlighet ass". Ehh, hallo SELVFØLGELIG gjør jeg det! Det er ikke ofte jeg lar en sjanse til å være avkledd offentlig gå fra meg altså. Sheesh! Folk som kjenner meg vet at jeg kaster klærne ved en hver sosial anledning liksom o_O

Yeah, eller whatever. Jeg har jobbet en del på Outland og også hotellet i det siste, så igjen beklager for min absense her guys. I'll be lots bettar!
Her er et bilde av meg i min HOTTE SERVITØR-UNIFORM igjen, som en unnskyldning.


Mitt beste "skal det være litt rødvin?"-fjes:


På onsdag kommer Grethe på besøk! Vi skal bake boller og perle med Hama-perler, så det blir awesome. Trykk her for å se Grethe's fantastiske beadworks! :D

6 kommentarer:

  1. Jeg vil også være en naitelf :D

    SvarSlett
  2. OMG HOT NOW!!!!! Åh Rakel, du er så flink at jeg blir inspirert til å cosplaye av å se dine cosplays, og jeg er IKKE en cosplay person i det hele tatt så det sier litt lol

    SvarSlett
  3. IdA: Naitelfer er best lizz XD

    Skade: Woah, det tar jeg det som et stort kompliment! :D
    Og tusen takk skal du ha <3

    SvarSlett
  4. Uuh~ Tøffe kostymer <3 YES! :D Haha, hadde planer om å bli med vi også, men så tok vi feil dag.

    SvarSlett
  5. Ooh:3

    Du er og blir en åsåm cosplayer!
    All hail Rakel!<(^^)>

    SvarSlett
  6. Kake: Synd, vi var de to eneste! :O

    Martine: Takketakk Martineee! :D <3

    SvarSlett