tirsdag 25. januar 2011

Gyarubitch


Jeg pleier aldri å identifisere meg noe særlig med noen spesiell klesstil i grunnen, siden det er så mye forskjellig jeg syns er kult. Atm så øver jeg meg på Gyaru/Gal-stil siden jeg bl.a. skal på meetupen i Mars og vil prøve å ikke være mongofail :p

Jeg liker gyaru pga. øyesminken og DAT FABULOUS HAIR! Også er det fint å kunne være sexy biatch av og til. Jeg digger filosofien med at alle kan være vakre prinsesser, så lenge man har nok makeup-skills XD
Hmm, jeg kommer nok aldri til å bli gyaru, for jeg liker ikke å begrense meg selv stilmessig. Nevertheless så syns jeg det er gøy å gjøre et par forsøk :)

First attempt at contouring:


Skjer med at parykken bare failer hardt her? Må krølle de nederste greiene på nytt elns -_-


Sexy-phail


OH JESUS herregud så psycho stygg hånden min så ut på det bildet! What the hell jeg har jo heksehender de luxe. Nei faen det gidder jeg i hvertfall ikke ha komplekser for! :C

MITT OUTFIT!


Is this getting acceptable yet?



Gyaru-øyesminke er egentlig ganske perfekt til cosplay, siden de fleste (kvinnelige) karakterer har så mongostore øyne. Jeg kommer garantert til å bruke denne sminketeknikken til framtidige kostymer ^_^

Lololol, jeg fjernet all sminken og se hva jeg fant! En ugly mofo :D


Sånn ser jeg egentlig ut. Peace mon.

6 kommentarer:

  1. FAEN DU ER FIN ASSSSSSSSS serr

    SvarSlett
  2. TAKK DU ER OGSÅ FIN DA FFS <3<3<3

    SvarSlett
  3. Du er pen! Og den parykken passer deg.
    Men jeg liker så godt hårfargen din også :D

    SvarSlett
  4. du er så fin:)Hvor har du kjøpt shortsen? Ble litt misunnelig på den

    SvarSlett
  5. Shortsen er kjøpt på Gina Tricot :D
    Og takk skal du ha :)

    SvarSlett