søndag 9. januar 2011

It's between the binding of her stocking and her skin

Sist torsdag så bestemte plutselig Ingvild seg for å holde en spontan undertøysfest igjen. Hvis du er ny til konseptet undertøysfest; så går det basically ut på at man har en fest hvor alle må være kledt i bare undertøy. Ikke hvilket som helst undertøy altså, her snakker vi hofteholdere, stay ups, korsett, neglisjè, nettingstrømpebukse osv. Dette gjelder seff for gutter også, men de kan til nøds slippe unna med slips, boxer og en annen accessory (så lenge alt matcher XD). Det var en veldig underholdene kveld, men med hensyn til de deltagende så lar jeg være og legge ut masse bilder her :p

Her er litt tho:


Før vi kastet klærne. VI ER KAWAII OKEI?


Ja jeg vet ikke. Tror jeg prøver å ta av meg skoen elns XD


Som dere ser så har jeg fått parykken min, som er awesome! Blir nok litt mer camwhoring med den i nærmeste fremtid, heeeh.

Mye fine sosiale sammenkomster i det siste! I dag hadde vi pizza, chips og snop mens vi så hele Panty & Stocking with Garterbelt. Av oss fem var det bare jeg og Grethe som hadde sett den før, så vi fikk gleden av å vise denne kuriøse animeen til Patrick, Amund og Sophia. Much fun were had <3

I morgen skal jeg bruke tid på å sette sammen portfolio for å begynne å søke skole. Det som er SYKT kjipt er at jeg er nødt til å ha med masse artwork og designstuff og tegninger og sånn. Problemet er bare at... jeg er ikke en klesdesigner (eller kostymedesigner for den saks skyld). Jeg TEGNER ikke ting før jeg syr dem, og jeg bruker ikke tid på å lage mønster og fargekart til tingene jeg lager heller. Uff, jeg får prøve å finne en måte å løse det på...

Også må jeg snart starte på nye kostymer og prosjekter. Men jeg har bestemt meg for at jeg skal få hele dette søkeopplegget i boks før jeg så mye som lager en tryllestav til! o_O

3 kommentarer:

  1. Høres ut som en veldig interessant fest :'D
    Hvor skal du søke skole?

    SvarSlett
  2. Faktisk.. Det finnes slike fester jaO.o

    Skolesøking er skummelt!! og JO, du er kjeempeeflink til å designe klær etc=D

    SvarSlett
  3. Cookie: It is! X3
    Det vet jeg ikke helt ennå. Skal søke på diverse universitet i London/England innen faget kostymedesign eller tekniske effekter :)

    Martine: Yup, anbefales å se en film som f.eks. Moulin Rouge eller Chicago i løpet av kvelden ^_^

    Naaah... jeg har så å si ikke designet et eneste klesplagg sånn egentlig :/

    SvarSlett