lørdag 1. januar 2011

Jeg er en bortskjemt jævel...


...som har fått Macbook Pro til jul ÅHÅHÅHÅHÅÅÅ! >D

Yeah, vet jeg er late. Men GODT NYTTÅR alle sammen! Jeg har hatt en veldig fin jul og en fin nyttårsfeiring. Nå har jeg besøk av kjaaaeeeresten min, som er absolutt åsåm. Utrolig digg å ha fri i disse dagene, når jeg har jobbet så sykt mye. Jeg gleder meg veldig til å få betalt nå i Januar ihiihi :D

Oh hey, jeg fikk masse awesome ting til jul, bl.a. disse awesome strømpebuksene fra Oda. Det syns ikke så veldig godt her på bildet, men der et NOM NOM SEBRAMØNSTER på dem <3


Også var vi på besøk i teselskap i foregår, med noen kjempesøte lolitaer og generelt awesome folk. Jeg hadde ikke fått parykken min ennå, så det ble ikke noe rori på meg. Istedenfor hadde jeg på meg dette:


"Men Rakel, kunne du ikke bare brukt en av de ti millioner andre parykkene du har?" Nei hallo, de er jo til cosplaynnnghhh! Jeg venter på en sånn cyperous holycraphimecurls-parykk, en lyserosa parykk med masse krøller og Seras Victoria-parykk. Og jeg har fortsatt planer om å kjøpe flere wtf! Srsly, jeg må ha en wig-fetisj elns! o_O

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHA en bortskjemt liten en er du ;D
    men de strømpebuksene passa deg og fikk deg til å se fabulicious~
    wigs = ELSK!
    har mange selv liggende. skal ta noen nå når jeg kommer hjem og fikse på dem.
    må sortere litt bedre nå som jeg har penger til å kjøpe sånne plast kasser fra Clas Ohlson XD

    SvarSlett
  2. Åsmåsm er alt å si=D
    Du kler sånn faktisk, ALT du putter på deg, så istemmer vel posten overfor:3

    Mac pro? Meh, trenger jo ikke noe mer enn den lille hvite vel=D

    SvarSlett
  3. Grethe: Sant sant, jeg må finne en bedre lagringsmetode selv X3

    Martine: Naww, takk skal du ha. Jeg kan love deg at det finnes ting jeg absolutt ikke kler også XD
    Mjoo, jeg syns det er fint å ha muligheten til å putte cd/dvd-er inni :p

    SvarSlett