torsdag 20. januar 2011

OMG I DONT THINK YOU UNDERSTAND

GOD DAMNIT DETTE ER VANSKELIG! Nå begynner det heldigvis å ligne på en portfolio, men christ som jeg sliter med dette! Jeg vil bare bli ferdig med hele satans søkeopplegget så fort som mulig slik at jeg kan fokusere på fine ting som Banzaicon og Gyaru-treff... to veldig forskjellige ting, lol. Gah, må begynne å planlegge outfit snart... og sy kostyme, dang!

Men ja, PORTOFOLIHOOO. Og tusen millioner papirer fucking hell.
Jeg blir nødt til å ha minst èn cosplay-fotoshoot ganske snart, siden jeg ikke har særlig bra bilder av et par kostymer som jeg vil ha med. Også må jeg lære meg å tegne, over natten helst. KOM TIL MEG KUNSTNERSKILLS VÆR SÅ SNILL! ;__;

Ffff- okey, èn ting av gangen. Dette går bra! :D
Liten oppdatering er liten, jeg kommer tilbake når jeg får noe mer interessant å whine om. Btw, I'm loling so hard at this picture forever <3


OMG I DONT THINK YOU UNDERSTAND <3

2 kommentarer:

  1. kult, kult!
    Er du hun fra desucon jeg så på tv ??
    På migrapolis eller noe sånt?
    Jeg ble utrulig imponert!
    Wow...

    hvilket kostyme skal du ha på desucon i år?
    Skal du ha stand?

    Big fan x3

    SvarSlett
  2. Stemmer det! :3

    Cosplayet mitt på Desucon er ennå litt usikkert, for jeg vet ikke om jeg kommer til å klare å få til det jeg egentlig hadde planlagt. Jeg vet at jeg i hvertfall skal cosplaye Seras Victoria fra Hellsing den første dagen, så får jeg se hva jeg får til på dag 2 :)

    SvarSlett