onsdag 12. januar 2011

Vampirelicious

Jeg fikk Seras Victoria-paykken min i går kveld. This calls for camwhoring! Liker ikke at parykken er litt "frizzy" med at random hårstrå stikker ut rundtomkring, men ellers så er den ganske perfekt fasong og farge :)


Neida, joda.


Hurrrr


Å lage portfolio var sinnsykt vanskelig! Jeg må lage den digitalt, noe som innebærer masse knoting med indesign og sånne programmer for å gjøre det fint. Og jeg KAN BARE IKKE sånne ting! Etter å ha slåss med Word og OpenOffice en hel dag så bare.. ble jeg så frustrert. Det jeg kommer til å gjøre nå er å sette i gang å printe ut bilder og tekst, begynne å klippe å lime det sammen FOR HÅND, for så å gi hele greia til Årolilja og si "Her, lag denne digitalt plz du får så mange penger du vil". Æsj, teite søkesystem! :C

Apropos penger, så begynner det å gå nedover for tiden. Grunnet masse tull med NRK-lisensen har det ført til at jeg har måttet betale ca. 3000 (for basically ingenting siden jeg aldri ser på tv), noe som suger hardt. Jeg må til Oslo for å ta IELTS, altså den Engelske Proficiency-testen, og om ikke togturen og overnattingen var nok så koster det også 2000kr å ta selve testen. Så har man også brukt penger på billetter til Banzaicon, Fjoringshelg med skolen pluss CoutureGals sitt Gyaru-treff i Oslo. Alle disse tingene er det forsåvidt morsommere å bruke pengene sine på! :)

Så ja.. den Desemberlønningen varte ikke lenge nei. Får bare begynne å se meg om etter ekstra jobbting, eller lage masse stuff som Grethe kan selge for meg på Banzaicon (siden hun skal ha en stand der <3)

Dette hadde jeg på meg i daag! :D



<3

7 kommentarer:

  1. seffern vil jeg hjelpe deg med å selge ting :)
    er der for deg vettu~
    og du ser faboulus as always og bare elsker Hurrr bildet! smilet ditt er så utrolig søtt med vampyrtenner XD

    outfit = Super duper awesome!!!
    Hvordan klarer du å være så kuuuul!?

    SvarSlett
  2. serious wig envy.


    men sånn ellers, d kan virke som uoverskuelig stress, men etter søknaden er levert er d så syyyykt digg å lene seg tilbake og være stolt:D

    *encourage encourage*

    men ja. Indesign er noe piss. :P

    SvarSlett
  3. Grethe: Durrr, NO U! Du kommer til å bli en fab Schroedinger <3

    Silje: Håper det... arrh MASSE! *går tilbake til å stresse* :p

    SvarSlett
  4. Skal du søke på skole? Hvorhvorhvor?
    England? Jeg er nysgjerrig og vitebegjærlig, send meg maaaaail! :O

    (Er det lenge siden jeg har snakket med deg, mon tro? Neida... aldri...)

    Alle parykkene dine er superfine! Hadde jeg hatt jobb og tjent penger ville jeg kanskje jobbet mer med cosplay også, til tross for lavere syskills... XP

    BTW, dersom du ville spare litt penger (og ikke allerede har bestilt noe), kunne du kanskje overnattet hos meg? Let me know.

    SvarSlett
  5. Helene: I don't know yet! Sannsynligvis mange steder i London :O
    Jeg skal sende deg maaaaaail hallo ofc.

    Omg jeg vil overnatte hos deg! o_O
    (I hvilken sammenheng btw? X3)

    SvarSlett
  6. "Jeg må til Oslo for å ta IELTS, altså den Engelske Proficiency-testen, og om ikke togturen og overnattingen var nok så koster det også 2000kr å ta selve testen."

    Så ut som om overnattingen ville koste penger, og siden jeg bor i Oslo tenkte jeg du kunne være hos meg dersom du ikke allerede har bestilt noe. =)

    Men ellers også, bare å spørre om du trenger! Jeg sier ikke neitakk til besøk. :D

    SvarSlett