tirsdag 8. februar 2011

GI MEG ABS NÅ

OH HAI, her er en kort sminkevideo som jeg lagde før naitelf-fotoshooten!



Jeg liker alltid å se på sminkevideoer, og jeg føler at jeg begynner å få litt bedre skills på det feltet. Dette er ikke en tutorial elns, jeg bare syns det var morsomt å filme prosessen :)

På søndag skal jeg ha en ny fotoshoot! Jeg trenger nemlig bilder av Kadaj-kostymet, som jeg bare har sugne bilder av fra før. Den forrige parykken min var også ganske herpaderpa, så jeg har fått tak i en ny og bedre, som jeg tror kommer til å bli veldig bra. Grethe blir også med siden hun trenger bilder av sitt MEGET LETTKLEDDE monster-hunter-kostyme, so stay tuned :p

FRA I MORGEN STARTER JEG ET NYTT OG BEDRE LIV. Lol kk I'm serious. Fra nå av skal jeg stå opp tidlig, GÅ til byen og svømme i svømmehallen minst en time, HVER DAG! Jeg er lei av å ikke ha abs, ha dårlig kondis og dårlig energi. Jeg vil spise sjokolade med god samvittighet, og jeg vil bli sterkere. Sterkere enn far din. Mer definerte muskler? JA TAKK.

(plis gi meg litt oppmuntring, jeg trenger mental styrke til å opprettholde denne motivasjonen ;_;)

6 kommentarer:

  1. Get abs ASAP! :D <3

    ...Må gjøre det jeg også, men det er ikke noe gøy å gjøre i nærheten :'C
    Ingen svømmehall heller. I hvertfall ingen som jeg tør å begi meg ut på... D:

    <3

    SvarSlett
  2. Du er EPIC! Lag flere slike videoer, værsåsnill! Lærer masse av slike fast forward sminke videoer jeg, i tillegg til at de er underholdene. :)

    Og bildene du tok er awesumm! Du er flink, og det er tydeligvis moren din også.

    Hehe, abs ja... et prosjekt jeg strever meg selv. Har som nyttårsfortsett å begynne å svømme, men her sitter jeg da.. i sofaen.. Argh!

    SvarSlett
  3. oooo svømmehall hvor? er alt for mange år siden jeg har svømt, og burde gjøre det for å holde kroppen og blodomløpet ved like :) burde sette av 1-2 dager i uken selv og svømme som bare det.
    er jo gøy også <3

    oooo elsker filmen din! vi burde gå rundt i byen en dag denne uken og se hva jeg burde ha i sminkeskuffen min. har litt av hvert fra før, men det kan jeg ta bilde av, noe jeg burde legge i bloggen min som anbefalning.

    men sit-ups er også ett fint sted å begynne for å få fastere mage og muskler :D gå fra 20 - 40 - 60 - 80 - 100. da sliter du deg ikke helt ut med det første. :)
    Må selv begynne med å bevare kroppen litt mer.
    føler jeg bare faller fra hverandre og er litt uten energien til å holde ut en hel dag X( late fanden *smikker meg selv*

    Stå på! støtter deg 10000% ;)

    SvarSlett
  4. Sarphire: JAOK. Psh, get out and do it! :p

    Mtani: Will do, jeg tar nok og gjør det samme neste gang. Det er awesome å ta opp video på ny mac, og jeg begynner å bli kjent med hvordan iMovie fungerer :D
    Takk! Hehe yay abs, JEG HAR TRO PÅ DEG! ;)

    GretheB: Midt i Stavanger sentrum? XD
    Bli med da! Jeg planlegger å kjøpe meg halvårskort slik at jeg kan svømme så mye jeg bare orker, men enkeltbillett koster 40 kr :D

    Fu situps, det gidder jeg ikke X3
    (ok kanskje litt)

    SvarSlett
  5. Du er så åsåm*glitrende øyne*

    Abs er morsomt å ha!! Da kan man være skikkelig barsk og mannemann>:]
    *gives of superb motivationthings~~*

    Stå på! :3

    SvarSlett
  6. Hahaha, Ikke sant.. SHIRTLESS CROSSPLAY NEXT!

    ...or not :p
    Takk skal du ha! *grabs motivation*

    SvarSlett