fredag 4. februar 2011

I've become one of those girls...





...who camwhore in their blog a lot. Sorry, jeg bare MÅTTE <3

Ellers så går det helt fint. Jeg stresser. MYE. Stresser med alt i grunnen. Og jeg har litt smålig angst for å ikke komme inn på linjen jeg vil på. Ffffffff- tror ikke egentlig at jeg har det som skal til...

Teite papirmølle :C


Edit: Dere som kommenterer anonymt, jeg blir så evig nyskjerrig på hvem dere er! Plis skriv et navn elns :O
I WANNA KNOW WHO YOU ARE SO I CAN STALK YOU BACK!

Edit edit: Derp.

2 kommentarer:

  1. Det var... Rosa.
    Men! Judging by what I've seen from you, you have nothing to worry about:D
    Just my humble, uneducated opinion, but yeah:3
    Keep up the good work! Kick those other people who are not as epic as you's asses:D
    You're one of the most inspiring persos I've ever had the pleasure of stalking/briefly meeting x)

    SvarSlett
  2. Naww, takk skal du ha! :D
    It was nice briefly meeting you too. We most certainly have to repeat that sometimes!

    SvarSlett