mandag 14. februar 2011

Narcissistic Dramaqueen

Jeg lagde en sminkevideo til! YAY! Sorry, jeg bare syns det er så sykt morsomt. Å sminke seg før cosplay er den beste delen med å ta på et kostyme <3
Hvis du lurer på hvem jeg snakker med så er det Grethe :p
Jeg fikk ikke til å putte linsene på foran kamera, så de kommer magisk på litt uti filmen en plass XD



Skal forbedre øyenbrynene til neste gang, samt jobbe med å få litt bedre hud på forhånd. Må få kjøpt meg noen ordentlige kremer og renseutstyr, slik at jeg kan begynne å ta vare på huden min. Jeg er en synder når det gjelder å legge seg uten å ta av sminke ol. Men det går jo ikke når man skal ha AWESOME HUD HÆ??

Begynner å slappe av litt nå i forhold til skoler og søking og sånn. I utgangspunktet så søker jeg på tekniske-effekter/kostymeyall-linje i London, ellers blir det kanskje kunstskole i Oslo. Og if all else fails, så kan jeg alltids ta et år med kunst og håndtverks-linje på universitetet i Stavanger og prøve igjen til neste år :)

3 kommentarer:

  1. :) jeg som tar oppmerksomheten bort fra cammen lol <3 sorry folks! liker bare når Rakel ser på meg~ <3 HO HO HOOOOO! *ond animu latter*

    Jeg håper noen av oppskriftene jeg sender over vil funke. skal teste drue metoden denne uken før jeg drar til Larvik, så vi satser på det beste begge to!

    det er flott at du har alternativer angående skole og utdanning :) er litt greiere det.
    Håper du kommer deg inn på det du ønsker, og om det så blir i London, så kommer jeg og besøker deg~!

    DU ER SÅ AWESOME!!!! <3

    SvarSlett
  2. Jeg og! *krysse fingrene* Du er velkommen anytime <3

    SvarSlett
  3. Ahahaha!! Åsmheten din smitter macen min såpass at den hopper avgårde fra meg!

    Velge en? Pfff!!! Jeg satser heller på multiple choices=D

    SvarSlett