søndag 6. februar 2011

Nelf-fotoshoot

Kk, nightelf-kostymet mitt er ikke perfekt, men jeg liker det. Og jeg var nødt til å få tatt noen ordentlige bilder til å ha med i portofolioen min. Og siden det var opphold og relativt fint vær, så tok vi likesågodt og hadde en spontan fotoshoot i mosvannsparken midt i Stavanger. Det viste seg at (min utrolig supportive) mor ikke var så dårlig på å ta bilder, så nå har jeg fått veldig mange fine :D
Og ja, fjær-øyenbrynene mangler. Jeg klarte ikke å finne dem, så da fikk jeg ikke tid til å lage nye :C

PICTUREDUMP!



















Ja det var kaldt, men vi holdt ikke på så lenge. Jeg frøs mest på hendene, hvor jeg trodde fingrene skulle falle av til slutt! Det ble en god del nyskjerrige turgåere though XD

I går hadde jeg en veldig koselig utekveld sammen med Oda og to andre awesome jenter. Vi spiste kinamat, så Black Swan på kino, og gikk ut på diverse utesteder etterpå. Black Swan var helt psycho og veldig kul! Etterpå danset vi masse på Checkpoint, epic-funtime it was <3

4 kommentarer:

  1. AWESOME OG DAYUM U BE FOINE. DU er så flink blir helt satt ut

    SvarSlett
  2. Kostymet er imo det beste du har gått med så langt, det er så fint og du har AH MAZ ING kropp til å pulle det off!

    SvarSlett
  3. Skade: Weeeeh takk! :D

    Dokiri: Aww, tusen takk skal du ha! ^_^

    SvarSlett