onsdag 20. april 2011

Cupcakes galore!

Ok. Greia er at jeg har lært meg en sabla enkel muffinsoppskrift av kusinen min, som er awesome. Så bra, det høres jo ut som en positiv ting! Nei, det er det ikke. Jeg klarer ikke å slutte å lage dem! ;__; Halp. Jeg vil velge å uttrykke meg i bilder for at dere skal forstå omfanget av hva som skjer her i huset:


Second go. Bringebær.


Delicious raspberry.


Eplebiter og kanel.


Yes yess. Og nå har jeg lært meg å lage glasur.


I don't think you understand. GLASUR.


Jeg trenger hjelp. Seriously. FATTY-CHAN HAMBEAST ON THE RIIIIISE! <3

4 kommentarer:

  1. T.T

    Jeg har laget muffins siden tidenes morgen... Og DU FÅR TIL SLIK GLASUR MED EN GANG!?

    Du = åsm..

    SvarSlett
  2. Kan du komme og lage muffins til meeeg D: lol
    De ser absolutt delicious ut!

    SvarSlett
  3. Martine: Lolol jeg bare googlet det jeg, internet taught me how XD

    Dokiri: Sure! Bare å komme til Stavanger ;)

    Lena: Hvis du betaler flybilletten så! :D
    Uuuh, lenablogg! *instant follow*

    SvarSlett