søndag 24. april 2011

Girls in the men's room.


Teit hår er teit. NnnnnNNNnnhhhh! Se da! Friggin gay:


Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med formen på det! Til tider har jeg bare lyst til å klippe vekk den ekstra lengden bak og klippe en litt finere form, men så får jeg lyst til å ha det lenger også >_>
I DÅNT KNÅW! For tiden har jeg det bare i hestehale elns, for jeg syns formen blir så rar når håret i bunnen krøller seg utover slik. Jamen det er jo bare å bruke rettetang, Rakel? I wish, om jeg bare hadde funnet den så! :C

Yeah, jeg har et godt liv. Majority of my problems right there, lulz. Nei, jeg har sykt mye å gjøre egentlig, men så blir jeg bare lat og spiller Pokemon Black istedet. Fuu, jeg trenger noen som kan komme å tvinge meg i arbeid. Any volounteers? Oooh, jeg har foresten blitt ferdig med første halvpart av en ganske stor commission jeg jobber med for en jente i Oslo. Jeg lover å legge ut bilder når jeg har fått tatt noen bra noen!

I går var en fin dag. Folk er hjemme i påsken og vi dro til ngvild på bursdagfeiring. Grilling, Pinata, drinking games, interpretive dancing og kreative antrekk. Bilder havner på FB når Patrick får summet seg hjem og lastet dem opp! Singstar ftw forever <3 Jeg må prøve å huske å invitere folk til å spille det oftere :D

Androgyny time! Fikk bare lyst til å prøve meg :3



Nnnggghhhh, motivasjon kom til meg plis!

5 kommentarer:

  1. Du... Har... Awesome hår. Ikke ødelegg, ok?

    SvarSlett
  2. Anon: Haha takk! Men det er ikke awesome, det er bare rart atm :C

    Patrick: Nnnnnnggggvild! :D

    SvarSlett
  3. Du snakker om å ha sånne småe ting som brer seg vekk fra håret da burde du se mitt<_<"
    Har så mange sånne.. Djevelhorn stikkende ut OVERALT>_<"
    Så ditt hår er åsm:]

    SvarSlett