fredag 1. april 2011

Mori Girl

Hvis du googler Mori Girl så får du opp masse fine bilder. De to siste dagene har det vært fint fint vær i Stavanger, så jeg ville også være awesomeskognaturalbeatywoot-something. So yeah, dette er mine første forsøk på Mori-style <3


<3


Trenger mer lag og dill og yall, men tror det er fint som førsteforsøk ^_^


UT AV BUSKENE


Jeg har lyst til å kle meg i skikkelig mori, gå ut i skogen og klatre i trær og sikkert se helt sinnsvak ut for tilfeldige turgåere.

Mmmyes, jeg og Grethe har begynt å planlegge Free Comic Book Day, liek srsly. Vi har masse planer og vi får med oss masse flere folk som kan hjelpe oss å gjennomføre the awesomeness. Apropos, så må jeg begynne å lage opp noe mer stuff til å selge siden flere folk har spurt om det. Yay!

Oh, og en liten notis til alle som har kjøpt stav av meg. De første tryllestavene jeg pleide å lage har ikke noen trekjerne, så de er mye enklere å ødelegge enn de med. Hvis noen har kjøpt tryllestav av meg uten trekjerne og tryllestaven har gått i stykker, kan de ta med den ødelagte tryllestaven på FCBD og bytte den i en ny :)

Ps. Ikke ødelegg tryllestaven med vilje bare fordi du vil ha en ny. Ukult!

3 kommentarer:

  1. Jeg tror hvis du kanskje blandet mori-gal og gyaru-kei sammen det ville vært veldig awesome:)

    men slik du har fått til antrekkene var det veldig bra for first try^^

    SvarSlett
  2. jeg elsker denne stilen! den passer deg så utrolig godt :) og du klarer altid å sette et eget preg på den~ U BEE LIEK AWESUM!! <3

    SvarSlett
  3. Annnnjjaa: Det finnes jo Mori-gyaru, gjør det ikke? Med flower prints og naturlige farger og sånn, idk. Gyaru er egentlig litt for heftig for meg, heh :p

    Grethe: It will be liek awesome next time I try it ^__^

    SvarSlett