lørdag 9. april 2011

Swimsuit edition

WARNING MILD NUDITY AHEAD!! XXXXXXXXXXXXXXPR0NXXXX SHOW ME SOME SKINNNNN!!! Totally Baywatch pr0n XXXX!

Got you interested didn't I? :p
Okei, jeg er bare nødt til å vise frem den awesome badedrakten som jeg har kjøpt fra BlackMilk :D

Ribcaaaaaage! <3 Jeg kunne bare ikke IKKE kjøpe den, lol. Det første svømmeprosjektet mitt var kanskje litt ambisiøst, men nå har jeg og Grethe landet på at vi skal prøve å svømme hver onsdag i Stavanger svømmehall. Jess, nå er vi tøffest blandt alle gamlisene XD

Eller holder jeg på å lære å kjøre! Like a boss :D
Nå begynner jeg å bli bedre på det, etter at jeg har vært flink til å øvelseskjøre jevnlig. Jeg skal ut å kjøre i morgen faktisk, weeh!

De førstkommende dagene må jeg finne ut hva jeg skal gjøre til høsten. Jeg er blitt akseptert på "International Undergraduate Entry Diploma"-course, noe som jeg må ha før jeg kan komme inn på Technical Effects for Performance. Problemet er at lånekassen ikke gidder å støtte forberedende år, så jeg trenger penger. MASSE penger. Enten kan jeg prøve å jobbe så mye som mulig denne sommeren og låne resten av familie, eller jeg kan ta et ekstra år i Stavanger for å tjene opp nok til neste år. Jeg vet ikke hva som er best. Hoppe rett inn i utenlandsutdannelse med lite og lånte penger, eller vente et år og skaffe seg mye penger først? Er jeg klar for det? IDK! D:

På tirsdag finner jeg ut om jeg skal ta kranførerlappen. Moar on that subject later :D

6 kommentarer:

  1. Haha, work those legs gurl!XD
    Den badedrakten var jo awesome! Du skiller deg ihvertfall ut fra mengden:P

    Angående utdanning og sånt, er det et vanskelig valg! Men ikke finn på å ta opp lån i bank, ihverfall ikke nå:/ Renten er visst på vei opp.

    SvarSlett
  2. Åsm badedrakt!! (Nå mangler du vel bare resten av skjelettet?)

    You go girl!!

    SvarSlett
  3. You call that mild nudity?

    "OMG, I CAN SEE HER THIGH. SHE MUST BE A TEMPTRESS OF HELL! THE POWER OF CHRIST REPELS YOU!"

    SvarSlett
  4. OMG jeg skal SÅ kjøpe den badedrakta.
    Ser awesome ut på deg :)

    SvarSlett
  5. Bida: Sant. Å låne i banken tør jeg ikke. Blir nok å spare så mye som overhodet mulig og låne resten av familien. Eller vinne i lotto elns :/

    Martine: Haha, hvis noen lager en sånn våtdrakt så skal jeg ha den :p

    Torbjørn: Lol, u disappoint? XD

    Acid: Do it, den er episk <3
    Og tusen takk!

    SvarSlett