søndag 19. juni 2011

I'm doing science and I'm still alive

Oh god, jeg har vært død her lenge nå. It's all on me and there is no speakable excuse. Jeg har egentlig hatt altfor mye å blogge om, så derfor har jeg ikke blogget noe som helst. MAKES SENSE YES? Vel i MITT hode gjør det det!

Long story short; I det siste har jeg:

- Tatt kranlappen på mobilkran G1.
- Tatt masseforflytningsmaskin-teorien (hjullaster, gravemaskin ol.)
- Lest første bok i Game of Thrones.
- Hatt besøk av kjæresten min <3
- Reist til Narvik og tilbake igjen.
- Sett hele Firefly.
- Laget mongomange små cupcake-smykker som jeg skal selge på Desucon.
- Spilt Portal.
- Losset min første båt (yep, jeg jobber på kaien folkens!).
- Sydd Cosplay.
- Sett første sesong av RuPauls Drag Race (det er fab).
- Jobbet på Outland

Mmmyees, jeg får se om det blir litt mer jevnlig oppdatering her etter jeg får styr på livet mitt. HAVE THIS FOR NOW:


Skal ut å sy over nitusen knapper på kostymet mitt idag, og etter det er jeg så godt som ferdig! Oh, og jeg skal jobbe tre dager på Outland Østbanehallen i Oslo i neste uke, fra onsdag til fredag. KOM Å SI HEI! :D

9 kommentarer:

  1. Du gjør så mye på én gang!!! Blogg meeeeeerrr c: Er alltid gøy å lese. OGOMFMFGHGHGF hot cosplay av Seras. Og HVOR I ALLNORGE har du fått tatt i de strømpene? :c Æææ savner deg Rakel! Så jeg bare hurr.. durr... her. Ja, ok nå skal jeg slutte å skrive. HEJDÅ SEES NESTE UKE <3

    SvarSlett
  2. DurrrHannah: Mye på en gang? Story of my life, gurl! Haha jeg har kjøpt dem på Eeeebay, nesten umulig å finne tykke strømper som er så lange i Norge :p

    SAVNER DEG OG GLEDER MEG TIL Å TREFFE DEG UNNFF! <3

    SvarSlett
  3. Jaaa for jeg elsker sånne, men finner bare knestrømper >:
    Kommer bort på Outland til fredagen tror jeg! Sånn en time eller to før du slutter. Høhø. Hø. <3

    SvarSlett
  4. Hvor på Kaien jobber du?

    og hvem er kjæresten din? ^___^

    SvarSlett
  5. Hannah: Høhøhø, det blir coolt ;D

    Kimmi: IKKE SÅNN PÅ KAIEN DAAH. Lol jk, ved en fabrikk i Hillevåg.
    Antageligvis en du ikke kjenner, siden jeg ikke vet hvem du er :p

    SvarSlett
  6. SÅ KUL BAKGRUNN DU GAR FÅTT. *hypnotisert* Men ja, du har så mange prosjekter på gang at jeg skjønner ikke hvordan du fikser dagene. Uansett ønsker jeg deg lykke til med alle prosjekter! =D

    SvarSlett
  7. Awesome cosplay! Gleder meg til å se deg på Desucon!

    Og du må skrive masse om hva du synes om GoT! Og så må du lese resten av bøkene.

    SvarSlett
  8. Vikingfaen: Takk! Jeg bare derper rundt med nye maler, ble så lei av den gamle :p

    Patrick: I like måte! Må henge litt før Desucon også da, siden jeg reiser bort tirsdag kveld. Will do! Har akkurat kjøpt Clash of Kings, gleder meg til å begynne på resten :D

    SvarSlett
  9. Jezz, hvordan får du tid til alt? Teach meeeee!! XD
    Og woah! Seras ser bra ut! Lager du Harkonnen? Jeg må vel begynne på Rip's muskett/rifle/pang-pang. Men enden på visa er vel sikkert at jeg ikke får ta den med inn på Desu.. >_>

    SvarSlett