fredag 1. juli 2011

Desucon, Hellsing og Steampunk!

På tide å ta en liten oppdatering siden Desucon her. Desucon gikk veldig bra i år! Virket som om ting falt på plass og alt gikk som det skulle. Tommelen opp til Espen og Alejandro for å gjennomføre dette arrangementet år etter år :)

Vi var masse folk i Hellsing-gruppa vår, hvor alle var skikkelig awesome. Vi fikk desverre ganske liten tid til å ta gruppebilder med alle, men vi fikk litt tid på lørdagen imellom debatten og foredraget til NCL. Fotografen som tok dem er visst bortreist elns, så vi venter alle i spenning på å få resultatene til slutt! Speaking of DEBATT; Beklager til alle som så på som fikk inntrykk av at jeg er en skikkelig mongoelitist-bitch når det gjelder cosplay! Jeg har egentlig ingenting i mot "play" og syns det er viktig at folk er in-character når de er med i konkurransen. Men vi måtte nesten ha noen på begge sider, og siden jeg er mer opptatt av craftmanship så ble det det jeg skulle argumentere for. Håper det var litt underholdene å se på ihvertfall XD

Vi var et par som fortsatt var i Hellsing-cosplay på dag 2, og på et eller annet tidspunkt benyttet jeg og Vesnet sjansen til å ta noen utendørsbilder av den andre Alucarden som var tilstede. Here are the pics from dat :3


We are your faithful servants Integra-sama!


Siden jeg ikke hadde Harkonnen, så stjal jeg de fine pistolene til Alucard:


Bilder stjålet fra Kimuri:


This organization is like so fab <3


Så det var det. Siden jeg kom hjem har jeg jobbet litt nede på kranen, noe jeg begynner å like ganske så godt egentlig. Det er basically som å spille et ganske enkelt videospill i flere timer og få betalt for det. Pluss at du ofc kan drepe deg selv eller ødelegge masse ting om du er uforsiktig. But NO WORRIES IT'S ALL GOOD! <3
Jeg har filmet litt av arbeidet som jeg tenkte å legge ut neste gang, så dere kan få se hva den awesome kranjobben min går ut på :)

Ellers så fikk jeg et innfall om å steampunke en av vannpistolene mine! Jeg har fortsatt mye igjen å gjøre, men her er resultatet så langt:


IT GLOOOOOOOOWWSSS!!! <3

2 kommentarer:

  1. Hvordan får du den til å lyse sånnO_O

    ... Me wants**,

    SvarSlett
  2. FANGER ILDFLUER!
    Jk, har begynt å eksperimentere med elektronikk til å bruke i kostymer og sånn. Alt utstyr kjøpt på Clas Ohlsson og Ebay(fordi billig!) også har jeg brukt litt tutorials for å få det til :)
    Det tok endel prøving og feiling da, men jeg fikk det til til slutt!

    SvarSlett