mandag 18. juli 2011

The magic never ends.

Jeg fikk nok en gang lov til å selge tryllestaver på kinoen i lys av Harry Potter-premieren, noe som var fint. Tenkt jeg skulle legge ut et par bilder av mine epic wands <3


Close-ups.


Moar close-ups of the handle-part:


Jeg har også wands i flere FARGER!


Har begynt å lage dem med en kjerne av tre for at de ikke skal knekke så lett. Jeg merker at teknikken min har forbedret seg siden sist jeg lagde tryllestaver, og at de blir finere og mer detaljerte enn før. Jeg har også laget dem et par cm. lengre.

Siden det alltid er så mange som spør hva de er laget av får jeg vel AVSLØRE HEMMELIGHETEN MIN. (det er magi og jeg er egentlig Olivander) Neida, de består av tre, papir, plast, lakk og maling... og lakk. I den rekkefølgen. Jeg selger dem for 125kr, da det går en del tid og arbeid inn i produksjonen :)

Jeg får av og til forespørsler fra folk som kan tenke seg å kjøpe tryllestaver. To you people I say this: Stavene kommer til å være til salgs på Metrocon og andre con som jeg reiser på. Ellers er det også mulig å f.eks. komme innom på Outland når jeg jobber, slik at jeg kan ta med et utvalg (kontakt meg først kk?). Å sende ting i posten stresser meg, jeg foretrekker helst å møte folk, bare sånn fyi.

Men ja, skal forsøke å legge ut litt flere bilder av crafts og progress og sånn.
Hva har DERE lyst til at jeg skal skrive om forresten? I accept a challenge! :D

EDIT: La til en poll på siden for de som er late og ikke gidder å kommentere XD

6 kommentarer:

  1. Helt sykt kule, tankte jeg skulle lage min egen, men blir litt skremt av den kvaliteten:)

    SvarSlett
  2. jeg syns det hadde vært moro hvis du som du sier legger ut bilder av crafts og progress og sånn :D syns sminkevideoene dine var meget interessante også~

    det hadde vært kjekt å se tutorial på disse tryllestavene og lignende, men forstår jo om du kanskje ikke har lyst å avsløre alle dine hemmeligheter om hvordan de blir så kule ;D

    /random butting-in

    SvarSlett
  3. Marius: Det er bare å begynne! Mine første var ikke så voldsomt vakre de heller :p

    Muffin: Jeg er så dårlig på å ta ordentlige referansebilder. Som regel bare kjører jeg på og wups der var det visst ferdig! SKJERPE SEG.

    Jeg har tenkt litt på det, og jeg tror jeg kommer til å lage en tutorial på dem en dag. Men for øyeblikket så har jeg litt andre småting jeg vil lage tutorials på først :)

    Ooouh, jeg visste ikke at du hadde blogg! *stalke tilbake* Oh god the muffins, you make epic muffins srsly o_O (just realized your username is very appropriate XD)

    SvarSlett
  4. JEG HAR STEMT OMG. Første som stemte. Du får i hvert fall kommentarer. Ikke klag :P

    SvarSlett
  5. jeg lurer på hvilken stav som hadde passet meg.. Men det er vel ikke jeg som bestemmer ^^

    SvarSlett
  6. Er det mulig at du kan lage to tryllestaver som hører til to karakterer i Harry Potter?

    SvarSlett