mandag 18. juli 2011

Me right now




Trøtt og usminka. I dag har jeg tilbragt en veldig fin dag sammen med Patrick. Brettspill, Stekt ris, Dara o'Briain og dype, viktige samtaler stod i fokus. It was magical <3

PLANER FOR RESTEN AV SOMMEREN OG HØSTEN: I tråd med de to forrige årene så har jeg nok en gang tenkt meg på Wacken denne sommeren. Reiser sammen med Åi, Ingvild og Hannah, regner med at det blir skikkelig fab. Når jeg tenker meg om er det faktisk bare to uker til, shit som tiden løper fra meg! Har også tenkt meg opp til Tromsø på Natsucon, og FORHÅPENTLIGVIS kan jeg også reise på Torucon (nystartet con i Trondheim) i September. Jeg syns det er morsomt at Norge får så mange små con, og som con-arrangør selv så er det kult å reise rundt for å se hvordan andre folk gjør det. Pluss at alle folka som arrangerer er så SYKT KULE og hyggelige seff <3

Natsucon så har jeg og Grethe blitt invitert opp for å snakke litt om Metrocon og vi har også blitt bedt om å snakke om kostymene våre. Skumle ting, for jeg er litt usikker på hvordan vi skal legge det fram. Yesh, vi finner nok ut av noe! Eneste ulempen min med å reise opp er at det kræsjer sånn halvveis med Wacken, og at jeg må ta fly i tolv timer fra Hamburg til Tromsø for å være der. Oh well, hva gjør man ikke for folk som spør pent? :)

Torucon er interessant. Her har altså en gjeng gale trøndere bestemt seg for å lage con, og det har visst oppstått en del interesse rundt det. Om jeg får sjansen (må sjekke jobbting og stuff) så tar jeg absolutt turen for å bli med på dette! :D

Så er det Coscon da. Spent på hvordan dette blir i nye lokaler, og spent på å se flere awesome kostymer :)

Sist men ikke minst, Metrocon. Vi skal nok en gang holde en convention på Metropolis i Stavanger og datoen er 22. Oktober. Vi har begynt med heftig planlegging for å gjøre opplevelsen mer episk enn sist, og det er MYE igjen som må gjennomføres. Webside og Facebook-eventpage er under konstruksjon med mer info om billettkjøp, påmelding ol. Vi kan bl.a. by på dans, kampsport, tegnekonkurranse, singstar, profesjonelle fotografer, artstands, kostymekonkurranse, Cosplay-walk, muffins og andre fine ting.

Ellers så VIL jeg på Tori Amos - Night of Hunters-konserten i Oslo. Jeg er klar over at det er to dager før Metrocon, men serr. Jeg bryr meg ikke om jeg blir nødt til å fly frem og tilbake samme dag og natt for å få det til. ALL OF MY DREAMS! ;___; <3

3 kommentarer:

  1. Det var en great dag! <3 Vi må ha flere dype, viktige samtaler.

    SvarSlett
  2. Whenever you want bby! ;D

    SvarSlett
  3. Aah, da kan det hende vi tar oss turen opp til stavanger for MetroCon(alt klaffer av datoer føler jeg:3)

    SvarSlett